Usch & fy

detta inlägget är inge kul och skriva.. men jag måste...

Världens bästa Karo ska sluta hos oss.
Det är inte utan tårar i mina ögon jag sitter & inser hur jävla mkt jag kommer sakna henne!
Hon är utan undantag den absolut bästa chef jag någonsin haft. (och förmodligen den bästa jag nånsin kommer få)
Hon är världens gladaste människa & hennes skratt får alla i hennes närhet att le.
Hon är genuint snäll & vill alltid att alla ska trivas och må bra.
Samtidigt har hon skinn på näsan och visar att man som en grupp kan jobba sig till framgång.
Hon har fått jobbet att bli platsen där man vill vara på.

Hon är fin, hon är galen, hon är bäst!

¨
Oboy, vad jag kommer sakna min bättre halva! / Felicia


Kommentarer
Postat av: kelly truong

omg så sjukt fin bild på karo..

2010-05-29 @ 14:18:00
URL: http://KEELLYYYPOWEER.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0