Musik ala eh

Alla espresso house har samma musik. En ipod fylld med vad jag tror är runt 600 låtar..
Kanske låter som mkt, men tro mig när man hört samma låt om och om igen i 1 år så är det inte så kul längre :)

Hade hoppats på att vi kanske kunde bytt ut lite då och då.. typ stoppa in Life kanske, hur vore inte det?
Något vi förmodligen inte kommer stoppa in på ipoden är anna bergendal..
hon har skämt ut oss.. Jag tycker det är pinsamt..

Fast jag medger, jag tyckte om låten.. Så hör ni mig tralla på den i gallerian, var inte rädd för att haka på ;)
Haka gärna på när hägg går loss på håkan hellström eller när ida kanske sjunger en trudilutt ifrån "måndagsbarn".. vi gillar det =D

¨
Kram F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0