Let us Pray.

Idag ber vi. Vi ber för att våran blivande poliskonstapel Norrmannen F både lyfter och landar. Jag vet inte hur, jag vet inte när jag vet bara Att hon ska ta sig fågelvägen mot Söder. Så långt som till stöveln. Itaaaly.

Det finns inget värre än att flyga. Lyft och landning är ganska kul, lite nervkittlande sådär. Timmarna i luften dock, finns inget värre. Höra motorer som närsom tänker vägra surra och sätta alla passagerare i ett hemsk lek med luften om sin överlevnad. Nej, stunden högt i skyn samt "Coffee/Tea? COFFFEEEE/TEEEA!??!?!??!" ok, just det momentet är ju lite små kul. Bara lite.
Den tiden i luften hade av vår träningsBEHÖVANDE kollega F kunnat spenderats med sina löparskor, på löparbanan eller med att bara.. löpa.

Vi ber alltså, ber för att det sitter i ett säkert flyg (för säkra flyg är säkrare än osäkra) samt att kaptenen är trevlig och inte bryter på någon illa vald dialekt när han talar ut om marshöjd, beräknad ankomst samt väder At destination (vilken säkerligen är snö, kyla och snålblåst.)

Felicia, du skulle blitt/kommer bli en utmärkt polis - I detta/nästa liv.

Siglande Löv
/little k


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fint hägg :) Värmer i mitt hjärta att du tänker på mig.. men jag har nu landat och är levandes, härligt va? =D

2010-05-23 @ 01:08:09
URL: http://majafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0