speakingof..

Imorgon misstänker jag att stora K är åter. Jag hoppas. Hon är och kommer nog antagligen med största sannolikhet och minst lika stor säkerhet att vara den snyggaste chef jag någonsin haft. Det är nått visst med skåningar, skåningar och Göteborgare. Gud göteborgare. Tur att EH finns i GBG för jag kommer med stor säkerhet och ännu större ovisshet gifta mig med en göteborgare och få små göttebullar. Det är nått visst med Göteborgare! För att inte tala om italienare då.. det är nått visst med italienare. italienare och greker.. fast greker tycker jag verkligen inte om. Spaniorer och greker är lite same same but different. Jag håller på HÅLLAND i den av gud gömda fotbollen.

VÄLKOMMEN HEM KAROLINA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0