1 sista ynka pass kvar

Det är allt jag har.
Kommer sakna denna UNDERBARA plats! =D

Alla underbara stammisar.
Idag går man ner och tar en leverens, när man kommer upp en stund senare står där en schuukt fin orkide med ett kort.
En (ursäkta om jag tjatar ut detta underbara ord) underbar stammis har lämnat den.

Alltså rörd! ja!!

Finaste kollegorna och finaste stammisarna at this place, helt klart!


Körde mitt sista pass med häggan idag och dom här 2 skönheterna har jag redan lämnat.
Nu blir de inge mer av oss. Men som tidigare talare, gallerian kommer resa sig igen!
Nästa generationen är gryyyym!


Kommentarer
Postat av: Kelly truong

Karro , varför ska du lämna EH ?

Jag e retarded , fattar inte dem inlägg där

det står ngt om operation :S

kram kelly

2010-08-10 @ 21:16:33
URL: http://kellytruong.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0